Sol i sinnet brun inne

Godmörgen, solen skiner och jag känner mig pigg som en lärka. Känns som att det kommer bli en bra dag.
Nu ska jag först iväg till jobbet, sen får vi se vad jag tar för mig. Tänkte visa er mina  favorit örhängen som inte alls är så gamla. Men har inte tid att ta kort på dom nu så ni får kanske se i eftermiddag då jag kommer hem från jobbet.

Så här såg det ut när jag vaknade i morse.

 

Får inte glömma och berätta att Ballerina kladdkaka med mjölk var underbart gott. Mjölken gör den mjuk och kladdkake aktig. Nu ska jag gå till jobbet. Godmorgon på er! Puss


Kommentarer
Postat av: jennie

tack sötnos. javeeet jag måste prova!! kanske köper med det till åsa på torsdag ;D

2010-03-23 @ 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0