Första advent

Igår var första advent och det kan inte ha kommit bättre. Jag fick en möjlighet att pyssla lite. Mysa och känna värmen från glöggte och en varm filt.
Nu får vi bara hoppas på att vädret kan hänga med månaderna. Hallåååå det är December i morgon och det spöregnar.
Föresten jonna grattis och hoppas du får en underbar resa till egypten!
Föresten, vill bara säga till er som känner för att julpyssla. Köp inte fake kanel för 5kr pinnen (sen så luktar den inte ens kanel) köp en påse med hela kanel det tjänar man på. I en lite påse för 11kr så får du ca 6-7 stavar och på buketten så kostar en fake kanel stav 5kr. Och vem vill inte att det ska dofta lite svagt av kanel i dessa regniga tider?


Nu ska jag krypa ner i sängen och be för att regnet ska ha slutat i morgon så min morgonpromenad inte blir så tung!
God natt och en glad advent på er.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack gumsan:)

vad mysigt du hade gjort!

2009-12-09 @ 21:09:11
URL: http://jonnamarial.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, de känns jätte kul! :) jag jobbar ganaka mycket nu, men jag ska nog hitta en lucka då jag kan komma til umeå :)

2009-12-21 @ 21:38:04
Postat av: julia

de var jag som skrev :)

2009-12-21 @ 21:38:36
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Alltså joo karro. du ska se en bild på mig från egypten. det var mitt wake up call.. ser skitfet ut!! hah, hemskt..

2010-01-12 @ 15:57:22
Postat av: Jonna

UPPDATERA jag blir galen. haha

2010-01-22 @ 00:22:26
Postat av: jennie

jag vettefan om jag inte ändrat mig till tutten istället. blir sugen ibland! ;D får fundera på saken

2010-02-02 @ 22:15:32
Postat av: jennie

ska höra mig för lite med mikael innan jag bestämmer mig;) Men om jag gör i örat så behöver du inte skippa det bara för min skull. gör där du själv vill ha! :D

btw så kanske jag kan komma förbi en snabbis på torsdag efter min träning?! sen så kan vi hitta på nåt i helgen sen:)

2010-02-09 @ 14:02:39
Postat av: jennie

ja faktist! :)

2010-02-16 @ 14:19:21
Postat av: jennie

tjaaa bryden! lockar peace and love festivalen dig nåt i sommar? jag och emma ska fara med lilla blå :D

2010-02-17 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0