Söndagsshoppen

Varför gör regnet att man blir så slö och uttråkad. Så efter att sovit från klockan halv 10 till 12 så bestämde jag att Linus behöver nya kläder. Så vi gick ner på stan och jag kastade på honom allt snyggt jag hittade och som var hans stil. Här kommer kläderna. Ska bara säga att dom har 20% på alla herrkläder på åhléns nu. Så passa på och kolla på jackor och sånt man tjänar in en slant där.

Jacka: Åhléns 595kr

stickad tröja: Åhléns 449kr

Kalsonger: Åhléns 2 för 150kr

sockar: Åhléns 4 för 80kr

T-shirt: Carlings 299kr

Skjorta: Carlings 599kr

 

Nu ska jag bara skriva ett bra recept till er, som jag åt till middag.

Och efter det måste jag rensa ur min garderob, den är stökig och full med en massa saker som jag inte använder. Bara onödig att det tar stor plats. Så mina vänner om det skulle vara så att jag slänger något så får ni vara snabba om ni vill ha något för annars slänger jag skiten. Byeee!


Kommentarer
Postat av: Tess

pax för kläderna! ;)

2009-11-08 @ 18:34:44
URL: http://tholt.blogg.se/
Postat av: jennie

pax 2:a för kläderna! :D

2009-11-08 @ 21:44:21
URL: http://jennieemelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0