mjukt fint och luktar ljuvligt

Hade planerat att fara på gymmet idag med, men mina axlar känns tunga och upptryckta. Känns som att jag har dom ända uppe vid öronen. Så jag gick en lite längre promenad efter jobbet istället. Det får duga!

Vaselinen jag köpte igår måste jag be er köpa. Luktar gott, blir lite rosa av den och eftersom att det är vaseline så återfuktar det läpparna perfekt. Och den är inte dyr alls. Jättebra nu när det blir lite kallare ute, många som får sprukna läppar (inte snyggt). Sen är det inte så dyr smäll kostar 25kr på Åhléns.

Ikväll är det tvättar kväll, väldig glamouröst och roligt.
Men det kommer däremot att blir rent, fint och glamouröst sedan när alla kläder är tvättade.
Få ett lite större urval på kläderna, alltid kul. Och vem vill inte ha rena kläder till helgen?!


















Kommentarer
Postat av: jennie

jag är inte naken juee :} nu har jag mer kläder på mig också, hihi :)

vad händer på andra sidan tunneln?

2009-11-05 @ 15:05:21
URL: http://jennieemelinda.blogg.se/
Postat av: åsa

tvättkväll hos dig med alltså :P

2009-11-05 @ 19:23:34
URL: http://asaampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0